یا غفارالذنوب

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

یا غفارالذنوب
نویسنده : خدیجه
تاریخ : دو شنبه 12 اسفند 1392

 خدایا:

میدانم گنهکارم......خدایا ولی من رو سیاه میخواهم پاک کنی گناهانم رو .....

میخوام پاک کنی گناهانم رو ......

خدایا من فقط تو رو دارم.......

یا غفار الذنوب

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
گل گندم در تاریخ : 1392/12/13/2 - - گفته است :
سلااااااااااااااام خانوم بعداز يه هفته سعادت پيدا کردم بيام وبتون مثل هميشه عالي بود....خانوم انقده دلم براتون تنگ شده تواين يه هفته
پاسخ:سلام ممنونم چه عجب يادي از ما كردي!!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــای دوست داشتنی در تاریخ : 1392/12/13/2 - - گفته است :
باران رحمت خدا همیشه می بارد،تقصیر ماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم...
پاسخ: مثل هميشه زيبا بود

/weblog/file/img/m.jpg
کوثر در تاریخ : 1392/12/13/2 - - گفته است :
یا غفار الذنوب ویا ستارالعیوب ارحمنی برحمتک
پاسخ:الهي آمين

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا در تاریخ : 1392/12/12/1 - - گفته است :
الهی العفو....

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/12/12/1 - - گفته است :
ربنا اغفر لنا ذنوبنا و کفر عنا سیئاتنا...
پاسخ: خدايا بگير ازمن آنچه كه تو را ازمن مي گيرد!

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/12/1 - - گفته است :
در روز قیامت خدا گفت:

ببریدش جهنم.

وقتی داشتن میبردنش

برگشت وبه خدا نگاه کرد

بعد خدا گفت:

نبریدش جهنم.

گفتند: چرا؟!

گفت: اون هنوز به من امیدواره!!





خدایا!

تمام امیدم تویی!!!


پاسخ:یارفیق من لا رفیق له ادرکنی

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/12/1 - - گفته است :
خدای من خدایی است که میخواند مرا با آنکه میداند گنه کارم!

خدایا دوستت دارم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 6344
:: بازدید سال : 26014
:: بازدید کلی : 327720

RSS

Powered By
loxblog.Com